FIRMA FESTEN

Landsdækkende eventbureau arrangerer jeres fest. Vi tager ansvaret for at give jer en stor oplevelse!

Vi arrangerer hele jeres fest ; jubilæumsfest, kick-off, julefest. I kan trygt overlade ansvaret til os.

Varighed

Antal deltagere

Startpris (inkl. op til 35 deltagere)

Pris ekstra deltagere over 35 stk.

Sprog

Alt klappede og vores gæster var begejstrede.
 Vi fik holdt en forrygende reception. Uden Himmelstrup havde det ikke kunnet lade sig gøre. Jeg kan varmt anbefale Himmelstrup til alle der ønsker et succesrigt event!"

Mona Juul

Envision (nu formand for Det Konservative Folkeparti)

Himmelstrup Events er et landsdækkende eventbureau med næsten 20 års erfaring i at arrangere mindeværdige fester og events for virksomheder. Vi brænder for at skabe uforglemmelige oplevelser, og vores passion og professionalisme sikrer, at jeres fest er i de bedste hænder.

Vi tror på, at de bedste resultater opnås gennem et meget tæt samarbejde med vores kunder.
I samarbejdet med jer kan vi bedst skabe en fest, der afspejler jeres unikke kultur og værdier.

For at give jer et indblik i vores arbejde, præsenterer vi cases fra 4 af vores store events.
Hver case inkluderer en video, hvor indehaver, Mads Himmelstrup, deler sine tanker hvert event.

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan gøre jeres næste firmafest til en stor succes.

Norlys fest for 450 medarbejdere

I september 2023 afviklede vi sommerfest for Norlys og 450 medarbejdere.

Vi tog os af alt omkring festen, herunder tilmeldinger til festen, bustransport og koordinering.
Aftenen var dedikeret til medarbejderne og derfor designede vi et særligt tema "Stars For A Night," hvor vi hyldede Norlys medarbejderne.


Se video, hvor Mads fortæller om baggrunden for, hvorfor vi gjorde, som vi gjorde.


Kick-off for Zeppelin Rental

Vi faciliterende kick off for Zeppelin Rental ved deres opkøb af virksomheden CP. På et stort nybygget domicil arrangerede vi en komplet kick-off dag fra kl. 10 til 22. Her oplevede først 200 kunder og derefter 250 medarbejdere begyndelsen på transformationen.

Se video, hvor Mads fortæller om baggrunden for, hvorfor vi gjorde, som vi gjorde.


Faglig dag for Zeppelin

Zeppelin samlede 220 medarbejdere til faglig medarbejderdag på smukke Gram Slot.
Himmelstrup Events designede en hel dag med fokus på virksomhedens kultur.


Dagen bød på en specialdesignet 3-timers workshop, der udforskede og udfordrede Zeppelins kultur. Derudover kom medarbejderne gennem en mere traditionel teambuilding aktivitet, som kulminerede i en fælles HAKA og et sjovt awardshow.

Dagen sluttede med et inspirerende foredrag af Svend Brodersen, ejer af Gram Slot og Danmarks største økologiske landbrug. Svend gav en rundvisning på slottet og bød på en lækker middag
i de historiske hestestalde, hvor folk nød produkter fra Gram Slots økologiske landbrug.

Se video fra Zeppelin medarbejderdagen i det sønderjyske.

Sjov vejfest for Norlys

I juni 2023 arrangerede vi sjov temafest for Norlys Fibernet med temaet "Vejfest i Fiberlunden".
350 gæster fik en skøn sjov vejfest med havepavilloner, vores særlige spillelounge PLAYGROUND, aktiviteter og special designet dekoration. Lord Siva kiggede forbi til et par fællessange.

Læs om vores særligt udviklede temafest Vejfesten her

Se video, hvor Mads sætter ord på for, hvorfor vi gjorde, som vi gjorde.

Varighed:

Antal deltagere:

Pris:

Særlig info:

Afvikling:

FIRMA FESTEN
Download vores One Pager for at få forklaret konceptet kort og godt. Du kan også dele den.
Download PDF
Har du spørgsmål til os? Vi sidder klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Mads Himmelstrup
mads@himmelstrupevents.dk(+45) 26 71 19 49
Himmelstrup Events, Aarhus
Sabine Devantier
sabine@himmelstrupevents.dk(+45) 23 95 84 42
Himmelstrup Events, København
FIRMA FESTEN

Få inspiration fra andre der har haft oplevelsen!

Norlys "Stars for a night"

Vi arrangerede en komplet sommerfest for Norlys og 450 medarbejdere. Temaet var “Stars For A Night”, hvor vi hyldede medarbejderne for deres præstationer.

Norlys Vejfest

350 Norlys medarbejdere var inviteret til deres egen vejfest på Comwell Kolding.

Zeppelin Rental kick-off

Vi omdannede en stor tom lagerhal til et imponerende kick off først med 200 kunder og derefter 250 medarbejdere. Foodtrucks, PLAYGROUND, talkshow.

Halberg A/S Familiedag

Familiedag for virksomheden Halberg A/S. 400 medarbejdere med familier.

Zeppelin medarbejder kick off

Vi arrangerede komplet faglig dag på Gram Slot for 220 Zeppelin medarbejdere. Dagen indeholdte både fagligt og socialt program og afsluttedes med en lækker middag i historiske omgivelser.

Et par venlige ord om
FIRMA FESTEN

"Vi vil fra SPORTIGAN udsende den allerstørste tak for jeres afvikling af vor jubilæumsfest. Det har været helt uovertruffent professionelt at samarbejde med jer – lige fra planlægning til henover festens afvikling. Den seriøse måde I arbejder på og den smittende glæde og humorisme – giver os en 100% god mavefornemmelse for sagligt styr på tingene. Absolut intet svigtede før – under og efter festarrangementet – og Himmelstrup var i døgndrift med i arrangementet med en indleven udover det vi havde forventet. Havde alle vore samarbejdspartner blot tilnærmelsesvis haft samme drive – så var vi mange fejl og bekymringer kvit i vor professionelle dagligdag"

Sportigan
Knud Erik Andensen
Adm. direktør

"Vi blev anbefalet at kontakte Himmelstrup Events. Det var et godt valg! Fra første møde var vi på bølgelængde, og Mads og hans team var gode at sparre med – engagerede, idérige og realistiske. Der blev lavet handlingsplaner og taget action. Fra alt med godkendelse ved brandmyndighederne til bookning af kunstnere. Ideer og praktik gik hånd i hånd, og det lykkedes os at være helt rolige og trygge. Og sådan forløb aftenen også. Totalt optimalt. Alt klappede og vores gæster var begejstrede.
Vi fik holdt en forrygende reception. Uden Himmelstrup havde det ikke kunnet lade sig gøre. Jeg kan varmt anbefale Himmelstrup til alle andre der ønsker et succesrigt arrangement!"

Envision
Mona Juul
Adm. Direktør Envision A/S. (Nu Folketingsmedlem for De Konservative)

“Vil blot sige tusind tak for samarbejdet, det har virkelig været en fornøjelse! Alt klappede som det skulle, og alle var vilde med det. Vi har fået masser af positive tilbagemeldinger fra kolleger. En sagde, at seminaret var et af de bedste, vi nogensinde har holdt i VF. Og i går fik jeg et opkald vores direktør, der bare var ovenud tilfreds. Så, det synes jeg bare lige I skulle vide”

HR chef, VÆKSTFONDEN
Anette Kejser
Director People & Organisation
Produkter, der passer godt med
FIRMA FESTEN
Den Runde Bar
Den Runde Bar

Ikke alle gider danse, men alle elsker at hænge ud i en lækker loungebar. Den Runde Bar giver jeres fest ægte natklubstemning. Vi kan pakke baren ind i specialdesignet stof med jeres logo og design, der understøtter jeres tema.

DJ til festen
DJ til festen

Vi har leveret DJs til mere end 300 firmafester gennem tiden, så vi ved, hvad der skal til for at skabe fest. Vores DJs er meget erfarne og +35 år gamle, men vigtigst af alt: De kan virkelig sætte gang i en fest!

Kopiband
Kopiband

Der er ikke noget som et fedt band, der kan sætte gang i dansegulvet. Især når det er med velkendte, store hits, som alle kan synge med på. Vi samarbejder med de dygtigste kopibands i Danmark, og ved præcis hvilke, der kan lave den fedeste fest.

Ledelsen På Klingen
Ledelsen På Klingen

Vi sætter jeres ledelse i stævne, når de svarer på spørgsmål fra medarbejderne. En professionel vært styrer slagets gang og agerer ordstyrer.

Wall Of Fun
Wall Of Fun

Vi designer og opstiller en flot fotovæg med jeres logo og jeres budskab. Vi medbringer sjove rekvisitter og en fotograf der tager sjove billeder af jer. I får et onlinegalleri med alle billederne.

Nogle af de steder, vi arbejder med
Scandic Hotels
Himmelstrup Events er eventpartner med Scandic Spectrum
Comwell Hotels
Himmelstrup Events er eventpartner med Comwell Kellers Park, Køge Strand og Kolding
Fængslet
Himmelstrup Events er eventpartner med Fængslet i Horsens
Trinity Hotel & Konference
Himmelstrup Events er eventpartner med Trinity
Skanderborg Park
Himmelstrup Events er eventpartner med Skanderborg Park
Nyborg Strand
Himmelstrup Events er eventpartner med Nyborg Strand
Horisont Hotel
Himmelstrup Events er eventpartner med HORISONT
DGI Huset Aarhus
Himmelstrup Events er eventpartner med DGI Huset
Har du et event vi kan hjælpe med?

Kontakt os jo før jo bedre

Lad os snakke