Firmasangen.
Skab soundtracket til jeres samarbejde.

Vores professionelle musikere hjælper jer med at skabe et fantastisk soundtrack til jeres virksomhed - for vi ved at det skaber stolthed og fællesskab at have sin egen firmasang.

Jeg er allerede solgt - send mig et tilbud

Sangskrivere

Vi arbejder sammen med en række professionelle musikere og sangskrivere. Alle har det særlige talent, at de er dygtige til at få en gruppe mennesker til at arbejde sammen om at skrive en sang.

Der er forskelle i måden og tilgangen de hver især tager, men alle gør det med samme fælles mål: at give jeres medarbejdere en fantastisk oplevelse med at lave jeres egen firmasang. En oplevelse som sætter spor og en sang som kommer til at følge jer i tykt og tyndt.

Ovenstående er to af vores dygtige musikere:
Christina Boelskifte & Ivan Pedersen

Men hvordan virker det i praksis?

Hvad er Firmasangen?

Det er en fællesskabende oplevelse at lave sin egen firmasang. En seriøs men samtidig sov dag, hvor I mødes omkring musik, sang, fællesskab og en meget anderledes tur i jeres maskinrum.
Det er jeres medarbejdere, som skriver og sætter ordene på jeres firmasang – for det er dem som kender jeres fundament.
Men det kræver erfaring og særlige evner at lave en god sang. Her kommer Himmelstrup Events ind i billedet, for vi hjælper jer med at lave jeres sang. Vi arbejder sammen med dygtige professionelle sangskrivere og sangcoaches.
Alle møder møder jer med en fantastisk energi og smittende humør. Og de evner at få alle med – også de som måske troede de ikke havde lyst til at synge.

Hvordan foregår det?

I finder en catchy kendt melodi, som I vil skrive jeres sang til.
Vi kan også komponere en melodi til jer, hvis I vil gå hele vejen.

Forløbet styres af en professionel musiker med særlig kompetence i at skrive sange.
I starter med at synge og grine sammen, så alle finder tryghed ved at synge. Herefter sætter I sammen værdiord på jeres arbejdsplads og det stof, som I er gjort af.
I deles i mindre grupper, som skal skrive vers og omkvæd til jeres sang - ud fra jeres fælles snak. Coachen hjælper, men det er jer som skal gøre arbejdet.

Når vers og omkvæd er skarpe, samler coachen jeres sang og I synger den sammen i et "We Are The World" kor.
Nu har I jeres egen firmasang, som indkapsler jer og som kan synges igen og igen.

Antal deltagere og tidsforbrug.

I kan være alt mellem 15 - 200 om at skrive jeres egen firmasang. I skal sætte 2,5 - 3 timer af til det.

Men, hvad koster det så?

Det er altid svært at give en nøjagtig pris, da behov og forventninger er forskellige. Når det er sagt, vil vi gerne kaste nogle tal ud for at komme i gang. Du kan altid kontakt os for at få et uforpligtende tilbud.

priser fra:

17.000

kr.

excl. moms

Ring eller skriv til os,
så finder vi den helt
rigtige løsning til jer.

Tilkøbsmuligheder

Der er muligt at gøre jeres dag med sang endnu vildere.
Kontakt os og hør mere.

Behind The Scenes Film

Få en 3 minutters “bag kulisserne” film fra dagen.
En prof. videofotograf optager
og klipper en lækker film som I kan se igen og igen.

Få indspillet jeres sang

Vi laver en indspilning af jer, når I synger jeres sang i kor. Fantastisk at have til jeres årlige fester - eller bare til en fredagsbar.

Jeres egen musikvideo

Vi laver en musikvideo med jer, når I synger jeres firmasang som et stort kor. Og vi sørger for at putte godt med effekter i og dryssestjernestøv på.

Danse Koreograf

Få de fede dansetrin som matcher jeres firmasang.
En professionnel dansekoreograf laver sjove dancemoves med jer. Det her giver de helt store grin.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål, eller bare ønsker at chatte om events og vores erfaringer, er du velkommen til at ringe til os,  eller du kan blot udfylde den korte formular, så vender vi tilbage til dig.

Ring til Mads

26 71 19 49

Skriv til Mads

mads@himmelstrupevents.dk

Ring til Sabine

23 95 84 42

Skriv til Sabine

sabine@himmelstrupevents.dk

____

Få et uforpligende tilbud på din næste event. Udfyld formularen og få et oplæg fra os.

TAK!

Vi har modtaget din forespørgsel og vender tilbage med svar hurtigst muligt - Mange tak for jeres interesse.

Ups! noget gik galt, prøv venligst igen.

Om os

Himmelstrup Events har leveret oplevelser til mere end 1000 danske virksomheder siden 2007.

Vi er i dag 4 partnere i bureauet. Partnere fra forskellige brancher indenfor oplevelsesdesign. Vores kompetencer gør os i stand til at løse enhver type eventopgave.

Kontakt

Himmelstrup Events
Brovej 2, 8250 Egå

Aarhus
mads@himmelstrupevents.dk
mobil: 26711949

København
sabine@himmelstrupevents.dk
mobil: 23958442

Info

Man - Fre: 09 - 16

CVR: nr. 30591593
Arbejdernes Landsbank

Copyright © 2021 Himmelstrup events ApS | Powered by basemen