Kopibands.
Det helt rigtige band
til netop jeres event.

Vi sørger et proppet dansegulvet under festen, men tager ikke ansvar for ømme fødder. Vi arrangerer kun de dygtigste og mest energiske kopibands . 

Jeg er allerede solgt - send mig et tilbud

Men hvordan virker det i praksis?

Hvad er et godt kopiband?

Et top kopiband kan gøre den store forskel til jeres fest.
Er der gang i dansegulvet vil de fleste betragte festen som en succes - er danse gulvet tomt det modsatte. Det dygtige kopiband fylder dansegulvet og formår at spille for alle og til alle.

Hvordan foregår det?

Himmelstrup Events har arrangeret kopibands til mere end 500 firmafester gennem årene. Vi ved derfor præsis hvad der skal til for at et kopiband er en succes til festen - og vi vil kun levere dette.
Derfor arbejder vi udelukkende med professionelle kopibands* som vi kender indgående.
For os er kvalitet et spørgsmål om musikernes evner.
Men kvalitet koster også, så derfor ligger vore kopibands også i den højeste prisklasse indenfor kopibands.
*Med professionelt kopiband forstås at hovedparten af bandets musikerne lever professionelt af at spille.

Få en kendt solist med til jeres fest!

Vore kopibands kan spille sammen med kendte solister, da de alle er godkendt af solisterne.
I kan derfor få besøg til festen af kendte kunstnere som Sanne Salomonsen, Peter AG, Lis Sørensen, Christoffer, Anders Blickenfeldt, Michael Carøe, Stine Bramsen, Poul Krebs.
Ja et af vore bands har endda spillet med ”I will survive” Gloria Gaynor. Vi kan arrangere langt de fleste kendte solister til at spille med et af vores kopibands.

Vi koordinerer alt.

Som en fast del af at indgå en aftale om et kopiband med Himmelstrup Events, står vi for al kommunikation og koordinerer med jeres feststed  (hotel, konferencecenter mv.)
Der er så mange elementer og meget som skal huskes, når man booker livemusik. Og det arbejde og til tider frustration vil vi gerne spare vore kunder for og derfor tager vi os af at alt.

Men, hvad koster det så?

Det er altid svært at give en nøjagtig pris, da behov og forventninger er forskellige. Når det er sagt, vil vi gerne kaste nogle tal ud for at komme i gang. Du kan altid kontakt os for at få et uforpligtende tilbud.

Deltagerne blev delt op i grupper på omkring 15 personer.
Hver gruppe lavede 1 film.
De lavede 21 film i alt.

650

kr.

excl. moms

Deltagerne var delt op i 5 grupper af 10 personer. Hver gruppe lavede selv 1 film.

Deltagerne blev delt op i grupper på omkring 15 personer.
Hver gruppe lavede 1 film.
De lavede 21 film i alt.

475

kr.

excl. moms

Deltagerne lavede selv 15 i grupper af 10 - 11 personer.

Deltagerne blev delt op i grupper på omkring 15 personer.
Hver gruppe lavede 1 film.
De lavede 21 film i alt.

375

kr.

excl. moms

Deltagerne blev delt op i grupper på omkring 15 personer.
Hver gruppe lavede 1 film.
De lavede 21 film i alt.

nogle af vores favoritter

Vi arbejder sammen med talrige bands. Alle med deres specifikke repertoire og stil - vi kan altid finde et band der passer til netop jeres arrangement - her er tre af vores favoritter.

Tilkøbsmuligheder

Vores dygtige kopibands kan helt sikkert lokke de fleste på gulvet. Skulle I alligevel have lyst til ekstra krydderi, så kig på nedenstående muligheder.

DJ under festen

Vi arrangerer en dygtig DJ som spiller under jeres middag, i bandets pauser og efter bandet.
DJ’en sikrer at alle hører musik, de kan lide. Yngre som ældre.
Ønsker I kun en DJ til jeres fest, arrangerer vi også dette.

Ekstraordinært lysshow.

Lysshow er super vigtigt for oplevelsen af et band.
Vi kan opsætte det vildeste spektakulære lysshow.
Et lysshow som I normalt kun ser til de helt store koncerter. Mindre kan selvfølgelig også gøre det:)

Det gode band kan gøre festen til en kæmpe succes - det dårlige desværre det modsatte.
Netop derfor er det bare så vigtigt at firmaet investerer i den gode musikoplevelse.
For de fleste medarbejdere er det musikken som afgør om festen var god - om der var gang i dansegulvet.
For mange betyder musikken mere end maden og vinen. Det er trods alt først, når dansegulvet åbner, at festen rigtigt går igang.

Mads Himmelstrup

Direktør i Himmelstrup Events

TAK!

Vi har modtaget din forespørgsel og vender tilbage med svar hurtigst muligt - Mange tak for jeres interesse.

Ups! noget gik galt, prøv venligst igen.

Hvis du har en konkret forespørgsel, eller bare ønsker høre til vores events og erfaringer, så er du mere end velkommen til at kontakte os.

26 71 19 49

mads@himmelstrupevents.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om os

Himmelstrup Events har leveret oplevelser til mere end 1000 danske virksomheder siden 2007.

Vi er i dag 4 partnere i bureauet. Partnere fra forskellige brancher indenfor oplevelsesdesign. Vores kompetencer gør os i stand til at løse enhver type event opgave.

Kontakt

Himmelstrup Events ApS
Brovej 2, 8250 Egå

+ 45 2671 1949
mads@himmelstrupevents.dk

Info

Man - Fre: 09 - 16

CVR. nr. 30591593
Bank: Arbejdernes Landsbank

Copyright © 2021 Himmelstrup events ApS | Powered by The Basemen