Virtuelle Events.
Når vi skal mødes, men ikke har mulighed for at samles.

Vi har listet vores populære virtuelle events nedenfor. Hvis du har spørgsmål til hvordan vi tilpasser vores events til en virtuel ramme, så sig endelig til.

Send mig et tilbud på et virtuelt event

Vores virtuelle events

Vi har med stor succes udviklet en række virtuelle events, som gør det muligt for vores kunder at mødes til inspirerende og værdiskabende medarbejderdage
- også selv om de ikke kan samles fysisk.

Se en lille film om hvad vores kunder synes om vores virtuelle events.

Virtuelt lykkehjulet

Det klassiske Wheel Of Fortune. En professionel vært, en live saxofonspillende DJ, skøre konkurrencer og skræddersyet underholdning, som handler om jer – det er Lykkehjulet online.

Læs mere her

Muligt virtuelt

Virtuel Magi

Få en magisk og supersjov virtuel oplevelse med tryllekunster, magiker og professionel skuespiller Lars Udengaard. Lars giver jer et show med en skøn blanding af magi, komik og underholdning lavet til jer om jer.

Læs mere her

Muligt virtuelt

Virtuelt firmaportræt

Vores super populære underholdningskoncept – i vores virtuelle udgave. En professionel skuespiller undersøger jer gennem online interviews og skræddersyr et show som handler om jer, leveret til jer.
Firma Portrættet er hylemorsom og målrettet underholdning, inspireret af ”Gintberg På Kanten”.

Læs mere her

Muligt virtuelt

Guldholdet virtuelt

Få et virtuelt sammenhold med en fed og sjov live ønskekoncert med Guldholdet. 3 professionelle musikere som spiller lige de numre I ønsker – og laver masser af sjov med jer! Kendte værter og solister kan deltage i jeres koncert.

Læs mere her

Muligt virtuelt

Hvad er et coronatilpasset event?

Vi har haft stor succes med vores virtuelle events.

Vi sørger for at  vores corona-tilpassede events kan afvikles for hold af alle størrelser - helt ned til enkeltpersoner.

Alle vores virtuelle events er testet og afprøvet og vi ved at de virker ligeså godt som deres fysiske udgaver - nogle gane endda bedre.

Vi stiller al nødvendig technologi til rådighed.

Jeres sikkerhed er naturligvis vores ypperste fokus og vi tilpasser jeres event til de helt specifikke sikkerhedshensyn der er krævet i jeres organisation

Lad os og få en snak om hvordan vi også kan corona-tilpasse jeres medarbejderdag.

Kontakt os idag

Lad os og få en snak om hvordan vi også kan corona-tilpasse jeres medarbejderdag.

Kontakt os i dag

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål, eller bare ønsker at chatte om events og vores erfaringer, er du velkommen til at ringe til os,  eller du kan blot udfylde den korte formular, så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Ring til Mads

26 71 19 49

Skriv til Mads

mads@himmelstrupevents.dk

Ring til Sabine

23 95 84 42

Skriv til Sabine

sabine@himmelstrupevents.dk

____

Få et uforpligende tilbud på din næste event. Udfyld formularen og få et oplæg fra os.

TAK!

Vi har modtaget din forespørgsel og vender tilbage med svar hurtigst muligt - Mange tak for jeres interesse.

Ups! noget gik galt, prøv venligst igen.

Om os

Himmelstrup Events har leveret oplevelser til mere end 1000 danske virksomheder siden 2007.

Vi er i dag 4 partnere i bureauet. Partnere fra forskellige brancher indenfor oplevelsesdesign. Vores kompetencer gør os i stand til at løse enhver type eventopgave.

Kontakt

Himmelstrup Events
Brovej 2, 8250 Egå

Aarhus
mads@himmelstrupevents.dk
mobil: 26 71 19 49

København
sabine@himmelstrupevents.dk
mobil: 23 95 84 42

Info

Man - Fre: 09 - 16

CVR: nr. 30591593
Arbejdernes Landsbank

Copyright © 2022 Himmelstrup events ApS | Powered by basemen